Wednesday, November 14, 2012 | By: Nwae Oo May

★“ ေမာင့္ရဲ့ ရုပ္ေသးရုပ္ကေလး ”♪♫

ခ်စ္တဲ့ေမာင္ ...
ဆံုဆည္းကာစ ကာလကတည္းက...
သိပ္ခ်စ္တတ္တဲ့… က်မ ….
႐ုပ္ေသး႐ုပ္ေလး… ျဖစ္ခဲ့ရတယ္ဆိုတာ….
ေမာင္ အသိဆံုးပါေမာင္…
ခ်စ္တဲ့ေမာင္ရဲ႕… ႐ုပ္ေသး႐ုပ္ က်မ…
ေမာင္ ႀကိဳးဆြဲသလို.. ကခဲ့ပါတယ္...
ေမာင္ထားရာမွာ… ေန...
ေမာင္ ေစရာကို… သြားလို႔ ...
ေမာင္ ေပ်ာ္ေစခ်င္… က်မ ၿပံဳးကာ...
ေမာင္ မဲ့ေစခ်င္… က်မ.. ငိုခဲ့ပါတယ္......။

ခ်စ္တဲ့ေမာင္…
သိပ္ခ်စ္ေနတုန္းက.. ၿပံဳးေစခ်င္ခဲ့တာ…
ခုေတာ့… ေမ့သြားၿပီလား ေမာင္…
ဟုိ.. စဥ္တုန္းက.. အရိပ္လို လိုက္ပါ …
ခုေတာ့.. ဘယ္ဆီမွာလဲ…. ေမာင္…
ေမာင့္ကို...  သိပ္ခ်စ္တတ္တဲ့ အျပစ္...
႐ုပ္ေသး႐ုပ္ေလး.. က်မမွာ..  ျဖစ္ခဲ့ၿပီလားေမာင္…..။

အတိတ္တုန္းက.. အရိပ္ကေလးလိုေမာင္…
ခုေတာ့ ဘယ္မွာ.… ႐ွာရမွာလဲ…
သိပ္ခ်စ္လြန္းလို႔.. ရင္ကြဲေက်ပါေစ…
က်မ ေနတတ္ရမွာပါ ေမာင္…
ကေမၻကမၻာ အေ၀း… ေမာင္ ေျပးလို႔လဲ…
လိုက္႐ွာႏိုင္တဲ့ အေျခ … က်မမွာ… ႐ွိမေနခဲ့ပါလာtး ေမာင္ရယ္.....။

က်မက..
ခ်စ္တဲ့ ေမာင္ရဲ႕… ႐ုပ္ေသး႐ုပ္ကေလးေလ…
ေမာင္ ေ႐ြ႕ေစခ်င္မွ.. က်မ လႈပ္ရမွာ…
ေမာင္ ေပ်ာ္ေစခ်င္မွ .. က်မ ၿပံဳးရမွာ...
ေမာင္ မုန္းေစခ်င္မွေတာ့.. က်မ ေမ့ရေတာ့မွာေလ…..
ေမာင္ေရ…..
ေနာက္ဘ၀ဆိုတာ .. ႐ွိခဲ့မယ္ ဆိုရင္ေတာ့...
႐ုပ္ေသး႐ုပ္ေလး က်မ .. မျဖစ္လုိေတာ့ပါဟု ..…
က်မ ေတာင့္တခ်င္မိပါတယ္ .. ေမာင္...
ေမာင္..  ထာ၀ရ.. တမ္းတ ျမတ္ႏုိးမဲ့..
ယမင္း႐ုပ္ေလး...  ဘ၀မ်ိဳးသာ…
က်မ… ရလိုပါေတာ့သည္ ေမာင္…….။        ။

ထာ၀ရ "ေႏြဦးေမ"

1 comments:

လြင္ျပင္လႈိင္းငယ္ said...

ကဗ်ာေလးေကာင္းမွေကာင္း

Post a Comment

ကဗ်ာေလးေတြဖတ္ျပီးေ၀ဖန္ေပးဖို႕ေတာင္းဆုိပါတယ္။
၀ါသနာအရသာေရးျဖစ္တာပါ။တတ္လြန္းလို႔မဟုတ္ပါဘူး။